مرکز کنترل اسناد و مدارک پروژه (DCC) - تهیه فاینال بوک

مرکز کنترل اسناد و مدارک پروژه (DCC) - تهیه فاینال بوک

کنترل اسناد یک حرفه مدیریت اسناد است که هدف آن اجرای فرآیندها و شیوه های کنترل شده برای ایجاد، بررسی، اصلاح، صدور، توزیع و دسترسی به اسناد می باشد.
مرکز کنترل اسناد و مدارک پروژه (DCC) - تهیه فاینال بوک

مرکز کنترل اسناد و مدارک پروژه (DCC) - تهیه فاینال بوک

کنترل اسناد یک حرفه مدیریت اسناد است که هدف آن اجرای فرآیندها و شیوه های کنترل شده برای ایجاد، بررسی، اصلاح، صدور، توزیع و دسترسی به اسناد می باشد.

روش حذف و اضافه کردن مدارک و تاثیر آن بر وزن کلی مدارک و پیشرفت پروژه

روش حذف و اضافه کردن مدارک و تاثیر آن بر وزن کلی مدارک و پیشرفت پروژه

نکته: باتوجه به حذف و اضافه شدن برخی از مدارک در پروژه و تاثیر آن بر وزن کلی و درصد پیشرفت  پروژه، مراحل انجام کار ازاین قرار خواهد بود: مدارک حذف شده را در رویژن بعدی VPIS یا MDR  نمایش داده ) با رنگ قرمز و نوشتن Deleted یا ADD در قسمت توضیحات( و همراه آن یک فرم Modification تهیه و ارسال می گردد. در نهایت تقسیم وزن مدارک حذف شده در مدارک دیگر و اعمال تغییرات در روند کلی پیشرفت پروژه انجام خواهد شد.

نمونه هایی از لیست مدارک اصلاح شده (حذف و اضافه):

 ALI.MOHAMMADI / DCC EXPERT