ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
اسناد به اطمینان از رضایت و انتظارات کمک می کند . این کمک می کند که روایت تصمیمات اتخاذ شده و نحوه واکنش خود یا مشتری به موقعیت های مختلف بیان شود. در همین خانه، ثبت اطلاعاتی که می تواند به حمایت از طرح درمان مناسب و استدلال برای چنین خدماتی کمک کند، مهم است.
مستندسازی برای کنترل کیفیت و فرآیند ضروری است. باید سطحی از انسجام وجود داشته باشد تا درهم یا ناآگاه به نظر نرسید. مستندسازی به اشتراک گذاری دانش را تشویق می کند، که به تیم شما قدرت می دهد تا بفهمد فرآیندها چگونه کار می کنند و پروژه های تمام شده معمولاً چگونه هستند.
هدف از مستندسازی عبارت است از: توصیف استفاده، بهره برداری، نگهداری، یا طراحی نرم افزار یا سخت افزار از طریق استفاده از راهنماها، فهرست ها، نمودارها، و سایر مطالب نوشتاری و گرافیکی با کپی سخت یا نرم .
با مستندسازی فرآیندهای خود، کارایی، ثبات و آرامش خاطر را برای هر کسی که درگیر است تضمین میکنید. این نوع استانداردسازی بین فرآیندها تضمین میکند که همه افراد در سازمان شما به یک شکل به سمت یک نتیجه کار میکنند.
اسناد خوب علاوه بر مفید بودن برای ارتباط موثر، به همه کارکنان کمک می کند تا نیازهای مراقبتی فعلی مشتری را درک کنند . این به نوبه خود باعث تداوم حمایت و مراقبت می شود. از اسناد می توان برای تحریک یا یادآوری اقدامات خاص کارکنان یا اعضای خانواده استفاده کرد.
اسناد مناسب شواهدی از آنچه اتفاق افتاده و همچنین اطلاعاتی را برای تحقیق در مورد اختلافات ارائه می دهد. اسناد پشتیبانی ممکن است به صورت کاغذی یا الکترونیکی باشد. در سال های اخیر، اغلب اسناد رسمی پشتیبان از کاغذی به فرم های الکترونیکی منتقل شده است.
دو دلیل مفید بودن اسناد چیست؟ ارتباط کامل تر در مواقع اضطراری، ارزیابی دقیق تر و بهبود خدمات به فرد .
یک متخصص اسناد یک متخصص اداری است که مسئولیت نگهداری اسناد شرکت را بر عهده دارد. وظیفه آنها ذخیره، فهرست نویسی و بازیابی اسناد است. این ممکن است شامل نگهداری فایل های کاغذی، فایل های الکترونیکی یا حتی پایگاه های داده باشد.
یکی از مهارت های مهمی که نمایندگان مرکز تماس باید در آن مهارت داشته باشند، مستندسازی تماس است. این امر برای اطمینان از این است که وقتی تماس به شخصی که واجد شرایط پاسخگویی است، منتقل میشود، یا تأیید میشود، مشتری از این که مجبور باشد برای اولین بار تماس را تکرار کند، اذیت نشود.
هدف و مقاصد سند به تشریح هدف فراگیر و اهداف خاص و اولویت های راهبردی برای دستیابی به هدف برای هر سند پرداخته است. هدف سیستم مدیریت اسناد گسترش چنین ویژگی های پیچیده و کاهش پیچیدگی ها برای کاربران و برنامه های کاربردی سازمان است .
کارت PAN، گواهینامه رانندگی ، گذرنامه، کارت انتخابات، کارت سهمیه، شناسنامه، گواهی ازدواج و شناسه های حرفه ای از جمله مدارک شخصی هستند که زندگی یک هندی متوسط را مشخص می کنند. آرشیوی ایجاد کنید که حاوی کپی از تمام اسناد و شناسه های شخصی شما باشد.
مستندسازی در خدمات مشتری، شرکت را قادر میسازد تا تجارب مشتریان آتی را به طور فعال شکل دهد - تجاربی که ممکن است در گذشته داشتهاند را افزایش دهد. مستندسازی در خدمات مشتری در مورد حفظ سوابق است که به ارتقای استانداردهای خدمات و بهبود کیفیت محصول کمک می کند.
اسناد و مدارک باعث القای اعتماد در کسب و کار شما ، در بین سرمایه گذاران بالقوه و مشتریان شما می شود. ... قراردادها به عنوان دروازه ای عمل می کنند که از طریق آن سرمایه گذاری شما می تواند وارد بازارهای جدید شود و دامنه خود را گسترش دهد. اسناد دیگر موقعیت فعلی شما را تایید می کند و به سرمایه گذاران و مشتریان شما اطمینان می دهد.
مستندسازی در مورد برقراری ارتباط از طریق رسانه های مختلف و یافتن بهترین راه برای انتقال یک ایده است . و 5 مهارت سریع وجود دارد که می توانید یاد بگیرید تا در مستندسازی بهتر عمل کنید: وضوح، مختصر، و دقت. به زبان (واژگان) صحبت کنید تفسیر و خواندن بین خطوط.
کارشناس مستندسازی چه می کند؟ یک متخصص مستندسازی فردی است که مسئول نوشتن، توزیع، جمع آوری، ذخیره و نگهداری این اسناد است. آنها میتوانند مسئول پیادهسازی سیستمهای ذخیرهسازی جدید یا کار برای بهینهسازی کارایی سیستم در حال حاضر باشند.
شرح شغل دستیاران اسناد همچنین به عنوان دستیاران حمل و نقل شناخته می شوند. افراد در این نقش مسئولیت انجام امور اداری مورد نیاز برای اعزام کامیون های خروجی و بررسی مدارک هنگام دریافت کامیون های ورودی به منظور رعایت الزامات تجاری و قانونی را بر عهده دارند.
مستندسازی فرآیند روشی است برای جمعآوری داخلی تمام اطلاعات لازم برای اجرای صحیح یک فرآیند تجاری در سازمان شما . این یک فعالیت مستمر است که باید با ایجاد فرآیندها انجام شود تا از تحویل نتیجه مطلوب اطمینان حاصل شود.
اسناد مناسب به شما کمک می کند یادداشت ها و داده های خود را سازماندهی کنید . همچنین به کار شما اعتبار می بخشد، به دیگران در حوزه کاری شما اعتبار می بخشد و به اشتراک گذاری تحقیقات خود را با دیگران آسان تر می کند. مهم نیست که در کجای حرفه خود هستید، عادت کنید هر تحقیقی را که به دست می آورید مستند کنید.
سه بزرگ: APA، MLA، و CMS سه "مدرسه سبک" اصلی وجود دارد که برای قالب بندی مناسب یک مقاله دانشگاهی استفاده می شود که به آن ها APA، MLA یا CMS گفته می شود. سبک APA: اینها دستورالعمل های رسمی ارائه شده توسط انجمن روانشناسی آمریکا هستند که اکنون در ویرایش ششم آن قرار دارد.